miercuri, 18 aprilie 2012

Home, sweet home!


Pentru majoritatea oamenilor casa ideală arată aşa:

Ca să obţinem din asta ceea ce numesc eu casă ideală, ar trebui să adăugăm efecte la nimereală până nu s-ar mai înţelege nimic. Acum, ca să fac lucrurile cât mai clare, concepţia mea de "casă perfectă" diferă foarte mult de concepţiile altor oameni.
La început, pe vremea când purtam rochiţe şi pantofi roşii, viitoarea mea casă urma să aibă turnuri şi pereţi de cărămidă (idee la care încă mă gândesc serios) şi multe camere, exact ca în filmele Disney. Când am mai crescut, am ajuns la concluzia că ceea ce nu poate lipsi din planul de construcţie este un copac. Exact. Un copac. 
I literally want a tree in the middle of my living-room. 
Pe lângă asta, vreau să am pereţi de oglindă.
Va fi foarte creepy noaptea, dar merită. Ce-i drept, există un motiv relativ simplu pentru care nu mă uit la filme horror: mi-e frică. Sunt una din persoanele ălea care se sperie din orice atunci când e lumina stinsă. Doar ca să vă faceţi o idee, cel mai înfricoşător film pe care l-am văzut a fost Harry Potter and the Chamber of Secrets, so ...yeah. 
But I still want my mirror walls. <3
Ah, şi aş vrea să am o încăpere circulară fără geamuri, cu o singură intrare şi care să aibă gratii, unde să fie biblioteca. Multe rafturi foarte înalte (deşi am fobie de înălţimi) şi cărţi vechi aşezate pe genuri. 
Mai vreau şi o cameră care să arate exact ca interiorul unui TARDIS. If you've never seen one, here it is:


 De-a lungul timpului am tot adus lucruri noi la planul iniţial şi probabil o să mai aduc, dar, în principiu, asta e. Home, sweet home!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu